יוני 22, 2021

בניית אתר מכירות מקצועי - שיגרום ללקוחות שלך לרכוש יותר

בניית אתר מכירות מקצועי אשר מספק חווית לקוח למשתמש.

במאמר הבא אנו נסקר את השלבים לבניית אתר מכירות מקצועי לעסק, אתר מכירות עם מחשבה על חווית הלקוח, ומצד שני מערכת המאפשרת לנו לנהל את העסק בצורה נוחה.

אז כמו שהצגתי בהקדמה יש שני חלקים מאוד חשובים שאנו מדברים על בניית אתרי מכירות: חווית המשתמש, ומערכת הניהול. על שני אלה אנו נדבר במאמר הבא.

מה המערכת המומלצת להקמת אתר מכירות באינטרנט?

אז שלב ראשון לאחר שבחרנו אחסון ודומיין לאתר העסקי, חשוב להבין מהי המערכת המומלצת להקמת אתרי מכירות.

במאמר הבא אני אדבר על 2 המערכות הפופלריות לבניית אתרי מכירות כיום, כמובן שהשוק רווי במערכות כאלה ואחרות ואני לא אסקר את כולם.

Shopify

שופיפי היא מערכת יחסית פשוטה להבנה ומרבית האנשים עם ידע טכנולוגי בסיסי יכולים לבנות אתר בפלפורמה שזה יתרון רציני.

עוד יתרון ששופיפי מספקת זה בעצם תבניות מוכנות פופלריות שהיא מציעה למשתמשים, ואז אנחנו לא צריכים לדאוג לחויית המשתמש ובעצם כל האתר מגיע לנו בתבנית מוכנה שאנו יכולים לשנות לבחירתינו.

החסרון המשמעותי בשופיפי הוא בעצם המחיר החודשי המתחדש אשר אנו נשלם לשופיפיי גדול משמעותית מהמתחרות, וכל שינוי שנרצה לבצע אנו נשלם עליו עוד במידה והוא קיים.

בגלל ששופיפי היא מערכת קוד סגור מוכנה יש שינויים ופיתוחים אשר נרצה לבצע באתר אך לא יהיה לנו את האפשרות בגלל היותה מערכת קוד סגור.

WordPress

כאשר אנו מדברים על מערכת לבניית אתרי אינטרנט, אז ברור לנו שמבלוגים לאתרי תדמית וורדפרס זאת המערכת הפופלרית ביותר, עם כמויות של מפתחים בקהילה, ואפשרויות כמעט אין סופיות לבצע כל דבר שקיים כיום.

אבל האם כאשר אנו מדברים על בניית אתר מכירות הדבר נכון? כן, לוורדפרס יש פלאגין חיצוני מאוד פופלרי שנקרא WOOCOMERCE מה שהתוסף הזה מבצע זה הפיכת בלוג וורדפרס לאתר מכירות.

Woocomerce -תוסף מכירות הפופלרי ביותר.

נלקח מהאתר BuiltWith

מהם היתרונות של WOOCOMERCE?

מלבד היותו תוסף חינמי אשר ניתן להתקנה על כל אתר וורדפרס קיים, ווקומרס מאפשר לך לבנות חנויות מתקדמות עם כל הפונקצנליות הדרושה מכיוון שווקומרס הוא תוסף המתממשק על מערכת התוכן וורדפרס אשר ידועה בהיותה קוד פתוח ונגיש לכולם.

בנוסף בגלל קהילת המפתחים הגדולה אשר קיימת סביב וורדפרס קיימים אלפי תוספים ומערכות אשר נוכל לממשק את וורדפרס אליהם וליצור חווית משתמש מרבית.

מבחינת פנל הניהול הוא ידידותי למשתמש, יש כאלה האומרים שוורדפרס היא מערכת שדורשת ידע רב, הדבר נכון חלקית מכיוון שלבנות אתר וורדפרס מקצועי אכן נדרש ידע טכני מסויים, אך על מנת לתחזק אתר לטווח הארוך ולעדכן תכנים לאחר שהאתר נבנה כל משתמש יכול לעשות זאת בעצמו.

באיקו חברת לבניית אתרים למשל בנינו מערכות מתקדמות אשר מאפשרות למשתמש לערוך אתר וורדפרס בקלות מתי שיחפוץ.

היתרון המרכזי על שופיפיי מלבד המחיר, מהירות ואופציות מתקדמות לקידום אורגני הוא כמובן האופציה לבצע אינטגרציות מתקדמות בווקומרס בלבד היותה קוד פתוח.

נוכל לחבר את אתר המכירות של העסק לקופה, למלאי של העסק, ועד לחברת המשלוחים.

אלו הדברים החשובים ביותר כאשר אנו מדברים על בחירה של חנות אינטרטית:

פאנל הניהול המאפשר שינויים.

פאנל הניהול מתממשק לכל כלי העסק.

אוטומציה מלאה של כל שלבי העסק דבר המאפשר לבעלי העסק "להתעסק" בדברים החשובים ולא לדאוג למלאי, שילוח, וניתוח חודשי.

חווית משתמש והיבט צד לקוח באתר מכירות באינטרנט:

לאחר שבחרנו את ממשק האתר שלנו אנו מתחילים לעבוד על אפיון חווית המשתמש, כדי לאפיין חווית משתמש נכונה אנו נתחיל מהבסיס שהוא הבנת העסק והצרכים של הלקוח.

בשלב הראשוני אנו נאפיין את דמות הלקוח שלנו דבר אשר אנו נבין מאופי העסק והלקוחות שמושך אליו, לאחר שאנו מבינים מה הלקוח שלנו מחפש אנו צריכים לחשוב על שני דברים מרכזיים.

מה המוצרים שהוא הכי יאהב? (על מנת שנבליט לו אותם בחווית המשתמש.)

ומהם האפשרויות שיגרמו לאתר להיות הכי רלוונטי נוח ומתאים ללקוח על מנת שהוא ירכוש ממננו בסופו של דבר.

לאחר שיש לנו את זה אנו יכולים להתחיל לחשוב על מבנה האתר: דפים קטגוריות וכדו'... כמובן שאת כל זה נעשה בהסתמך על הלקוח האידאלי שהגדרנו לפני כן.

לאחר שאנו יודעים מה יהיה מבנה האתר ומה הם המוצרים הנמכרים ביותר שלנו אנחנו רוצים להציג אותם בצורה הטובה ביותר ללקוח שלנו.

אם אתם זוכרים דיברנו על התבניות המוכנות של שופיפי בתחילת המאמר, בתבניות מוכנות חויית המשתמש והצגת המוצרים תהיה אחידה ופשוט תתואם לסוג העסק.

כלומר יהיה הרבה יותר קשה לייצר בידול "ולקלוע" לצרכי הפרסונה שלנו בעזרת תבניות.

אז כאשר אנו מדברים על חווית משתמש מקצועית ויחודית לעסק שלך, אנו מדברים על חווית משתמש אשר אופיינה ע"י חברת לבניית אתרים כללה את כל הצרכים של העסק והמחשב על הלקוח והביאה את כל זה לכדי עיצוב גרפי לאתר.

חלק מהשיקולים בעת אפיון חווית משתמש הם איך יראה התפריט? היכן יהיה בלוק פתיחת האתר? מה יגיע אחריו? איך יוצגו המוצרים? (באיזה סדר? איזו צורה?) וכדו'..

יש כל כך הרבה דברים שאנו מדברים על חווית משתמש בגלל זה עדיף לתת למומחה חווית משתמש ובניית אתרים לאפיין את העסק עבורך.

לאחר שיש לנו אחסון ודמיין והתקנו את המערכת הרצויה אפיינו את חווית משתמש זה הזמן להתחיל לבנות את האתר עצמו.. כאן כל הקסם קורה וכאן כל הדברים באים לידי ביטוי כל פונקצנליות שהחלטנו עליה במהלך האפיון וכל אלמנט עיצובי שהוספנו, יתקודדו ביחד על מנת לבנות אתר מכירות מתקדם אשר מותאם לצרכי הלקוחות שלנו.

אם יש לכם שאלות נוספות או תרצו להתייעץ בכל נושא אשמח לעמוד לרשתוכם על ידי יצירת קשר.

crossmenu דילוג לתוכן